Skip to content

Nieuwe huisstijl voor de Meeder Group

De Meeder Group levert al meer dan 100 jaar versproducten zoals fruit, groente, aardappels en zuivelproducten over de gehele wereld. Met verschillende vestigingen en samenwerkingsverbanden in Europa en daarbuiten zorgen zij ervoor dat de versproducten van topkwaliteit worden geleverd. Inmiddels staat dienstverlening hoog in het vaandel en levert het bedrijf maatwerk oplossingen aan hun klanten. De roots van het bedrijf zijn te vinden in de maritieme sector en behoort in termen van kwaliteit tot de wereldtop, daarom hebben zij ook de pretentie om een speler van wereldformaat te worden.

Met het volledig ontzorgen van de opdrachtgevers, door ervoor te zorgen dat op de plaats die zij wensen verse producten van topkwaliteit worden geleverd, is het accent van de Meeder Group meer op zakelijke dienstverlener en leverancier komen te liggen i.p.v. leverancier.

Dit was dan ook de aanleiding voor een heroriëntatie van het mission statement. Zo werd besloten om de organisatie structuur te veranderen van branded naar endorsed, waarin elk organisatieonderdeel een eigen merklogo heeft met verwijzing naar de huisstijl van de moederorganisatie. Met het nieuwe mission statement “Exclusive solutions for fresh produce, dairy & logistics” ontstond de behoefte aan een frisse, zakelijke en moderne huisstijl.

De nieuwe huisstijl is nog volop in ontwikkeling maar Talk Today is er trots op alvast de nieuwe logo’s te mogen presenteren.

Back To Top