Crossmediale communicatie

Nooit tevoren waren er zoveel mogelijkheden om het verhaal over uw bedrijf en activiteiten, producten en diensten met anderen te delen. Toch hebben veel ondernemers en ondernemingen moeite om doelmatig met klanten en prospects te communiceren.

Het is vandaag de dag belangrijk om een goede crossmediale strategie te hebben en die hebben veel ondernemers, maar het uitvoeren van die strategie blijkt in de praktijk vaak maar half en soms zelfs helemaal niet te gebeuren.

Dat is logisch want een goede afstemming tussen de verschillende dragers van (delen van) uw boodschap is van groot belang voor het uiteindelijke effect van die communicatie. En die afstemming, dat vereist kennis van zaken en vergt tijd. In een goede crossmediale strategie, en bij de uitvoering daarvan, dragen de boodschappen in de verschillende media bij aan een helder beeld en een samenhangend verhaal over de producten of diensten die uw bedrijf levert.

Hoewel het belang van communicatie niet wordt ontkend is deze bedrijfsactiviteit toch vaak een ondergeschoven kind binnen organisaties. Daar zijn veelal twee praktische reden voor te noemen:

  • er is geen fte binnen de organisatie waar deze expertise is ondergebracht en daarnaast
  • niemand heeft tijd om de communicatie erbij te doen.

Het outsourcen van de communicatie is in veel gevallen een oplossing. Maar daar heb je dan wel een partij voor nodig waarmee je als een partner samenwerkt.

Talk Today is zo’n partner die investeert in uw organisatie, deze leert kennen en zo feilloos het DNA van uw organisatie weet om te zetten in effectieve crossmediale communicatie.

Talk Today heeft jarenlange ervaring op het gebied van on- en offline media, binnen grote en kleine organisaties en instellingen en kan u helpen en ondersteunen met het opzetten en onderhouden van effectieve communicatie.

Bel of mail voor een afspraak voor een vrijblijvend gesprek over wat TalkToday voor de positionering en slagkracht uw organisatie kan betekenen.